måndag 14 mars 2011

Älsklingen hemma med gåvor!

Igår kom älsklingen hem vid 24:00.. när han kom in så hörde vi en väckarklocka ringa där uppe och då var det Amanda som hade ställt den så hon kunde säga hej till honom..busig tjej! <3
Jag stod i köket och tittade ut genom fönstret efter honom så så trött men vägrade somna innan han kom hem :D Efter lite kramar och pussar så fick jag en present hihi en parfym som doftar jättegott!

Känns skönt att ha sin man hemma och känna värmen och tryggheten när man sover! Och presenter är det alltid roligt att få hihi..idag lagade jag dock hans favorit rätt till lunch som består av kycklingben rotfrukter och brun sås För dom som undrar så mår Alvin bättre :D hans rumpa är fortfarande röd men hans mage har blivit bättre så det röda bör försvinna snart :D Ingen aning vad det var för fel på honom :/ men glad att det är över :D 

Vi ses snart allihopa...oj nu hör jag att Alvin har vaknat...hör skratt och prat från övervåningen hihi så jag ska nog hämta honom ;) Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar