måndag 28 mars 2011

Barnledig i helgen och lat

Dom stora barnen var hos sina farföräldrar från fredag till lördag och sedan sov alla barnen hos mina föräldrar från lördag till söndag och istället för att vara duktiga här hemma eller sociala så var vi lata och gosiga jag och Marcus hihi. Vi hade beställt bord på Johns Place kl 19:00 på lördagen men var redan hemma vid 20:00 :P Marcus åt supergo medium/rå känguru medans jag åt en entrecote... första gången jag var faktiskt inte sådär jättenöjd..men annars så älskar jag maten där borta ;) Men vi längtade hem så vi kunde gosa i soffan :P

Och detta är även en anledning till varför jag inte har bloggat ;)

Nu är helgen däremot slut och barnen hemma och nu skall det börjas baka igen! Idag ska Anthon och jag göra choklad chip kakor för att fylla kakburken vi fick ifrån min farbror Svanur och hans fru Agnes och sedan blir det lite förberedelser till tårtan som ska vara klar på torsdag! :D

Kram sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar