lördag 12 mars 2011

Födelsebarnet Robert!

Jag var och levererade tårtan till födelsebarnet..eller ja han fyller år på tisdag men firar det ikväll ;) Han visste inte vad han skulle få så han var nog lite surprisad :P
hehe jag är inte bara en "bagare" utan delivery girl också :P hihi
Här får ni se hans reaktion ;) :
What?
eh hehe pinsamt syrran..
hihi en stolt bröstmottagare
Vet inte riktigt vad han gör här :S men..låt gå :P
haha Vet ni Vad Anthon sa när han såg tårtan? Eh mamma..är du lite konstig? Nej svarar jag Robert fyller år så han ska få en rolig tårta :) Men..sa Anthon.. detta är ju en tjej tårta, borde inte Robert få en kill tårta? haha skrattar ihjäl mig :P Killar gillar bröst. Då får jag denna min:


Hoppas du får en kul kväll ikväll bro!

1 kommentar:

  1. va bra att ha en så go syster jag skulle önska mej en sån

    SvaraRadera