fredag 18 mars 2011

förberedelser...

Nu är det så att jag fyller år nästa vecka och hur vi ska fira det är att bjuda nära och kära på tårta och kaffe/läsk! Sedan på lördagen så ska mor och far ta alla barnen över dagen och natten så att jag och Marcus kan gå ut på middag och mysa lite för oss själva och båda kan få sova lite längre än halv sex på söndagsmorgonen hihi. Tack mamma och pappa! We love you :D
En bild från i somras hihi men den gör mig glad <3

Iallafall så vill jag göra en fin fin tårta till på torsdag och jag vet nästan precis hur den ska se ut! :D... men denna gången tänker jag vara förberedd så att jag tänkte göra sp:n idag, tårtbottnen och fyllningen på tisdag så att på onsdag kan jag bara fokusera på dekorationen och torsdagen vara ready för gäster :D

Jag tänker inte avslöja för mycket men det jag kan avslöja är att den kommer att vara två våningar med olika fyllning på våningarna :P ... men nu får jag sätta igång med sp:n och så får vi se om jag även gör någon dekoration idag :D

Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar