onsdag 23 mars 2011

Min 30 års tårta :D

Jag är trött men den är klar :D



8 kommentarer:

  1. Ååååhh, det är synd att skära i den...;)

    SvaraRadera
  2. Men shit, superfin! Grattis i flrskott :). Men vad står det för siffror på den?? Ser ju spegelvänt ut?
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. so nice! you are just amazing..congrats :)

    SvaraRadera
  4. Tack tjejer..thank you :) Men Argh att jag inte såg att jag gjorde siffran spegelvänt! haha får ändra det imorgon för nu vill jag bara nana... tyckte det såg konstigt ut haha frågade barnen och dom såg inget fel heller..klart dom satt på andra sidan bordet haha maaan :P Tecken på att jag är trött :P
    kramar

    SvaraRadera
  5. mums de här får jag eta i dag gott gott du är super

    SvaraRadera
  6. Oj vilken superfin tårta! Och grattis på födelsedagen. :-)

    SvaraRadera