söndag 13 mars 2011

Rekord! Vad nu?

Hihi oj vad mycket besök min blogg fick igår hihi 135 st så det var rekord för min del... undrar om det hade med tuttarna att göra? Känner lite press på mig som att jag måste komma med mer och bättre tårtor nu ju :P Nästa månad så har jag ju en beställning pågång och så fyller jag faktiskt år om mindre än två veckor...hmm :P Men IDAG ska jag faktiskt göra en fin tårta också :) Ni får ingen ledtråd vad det är för tema utan ni får bli överraskade ikväll eller imorgon! Dock så får ni veta att det är vit botten med jordgubbsfromage och vitchokladmouse så mumsigt är det :D Marcus min kommer ju inatt så jag vill överraska honom och ha den klar innan han kommer hem. :)  Tack alla ni som har tittat in till min blogg! Det gör mig glad :D

Kram på er alla och ha en bra dag! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar