måndag 7 mars 2011

Shoppingtur i Gekås = fynd

Förr i tiden så tänkte man Gekås = dålig kvalité men idag så är inte så fallet...tycker jag iallafall :P Häromdagen så bloggade jag om dessa smarta små pajformar som jag köpte här i stan men gissa vad jag såg på Gekås idag för nästan halva priset? Exakt samma formar! Man måste hålla ögonen öppna ;) Hittade även en bok som jag tittat på här istan men när jag såg den för det skämtpriset på Gekås så var jag tvungen att köpa den :O
Jag kan berätta att det vattnas rejält i munnen bara att bläddra igenom den så jag ser fram emot att testa recepten! MUMS Jag hittade även en rund platta som snurrar för en billig peng :D Den är igentligen till för ostar och sådant men jag tror nog att den kan funka lika bra till att snurra mina tårtor när jag dekorerar ;) Och så hittade jag supersöta muffinsformar och även en söt muffins kopp med lock :D

Men åh ALVIN mamma försöker ta kort här :/ Nåja..här har ni min runda snurrgrej :P
Köpte faktiskt även tillbehör till play doh hihi fast jag tänkte andvända den till mina dekorationer :D Några roliga utstickare kan man ju alltid ha! :D Ok, nu får jag gå innan barnen river ner huset. Har dessutom tvätt som väntar på mig så ni får ha det så bra sålänge :D

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar