onsdag 23 mars 2011

Ung mamma?

Sen Amanda var bebis så har folk trott att hon är min lilla syster... när jag lämnade av henne på skolan så vägrade hennes skolkompisar att tro att jag var en mamma. Men nu... nu ser jag ut som en mamma..hur nu en mamma ser ut haha men det är ingen som blir förvånad längre :P Amanda sa till mig för inte så länge sedan att när folk frågar efter min ålder och hon svarar 20 något så är svaret alltid oj vad ungt (Hon är ju 11 ;)) Hon sa... det är lite lustigt för du är 29 och det låter ungt men så fort du blivit 30 så låter det inte ungt längre... ett år kan göra en sådan skillnad :P Men men... jag har ingen åldersnoja utan tänker bara njuta av min sista dag som en 20 åring ;)





5 kommentarer:

  1. Tack Jennie men..det är inga nya bilder haha Hoppas du har en fin fin dag :D

    SvaraRadera
  2. Marcus Johansson23 mars 2011 kl. 13:00

    Fast du kommer alltid vara mitt lammkött oavsett hur gammalt det blir =)

    SvaraRadera
  3. Hjärtat, jag beundrar dig!! Så som du har kämpat under alla dessa år. Du är en fantastisk person, oavsett så är du alltid glad och positiv, trots att man har det upp och ner ibland! Du är så otroligt stark. Du är en fin människa. Och idag fyller du 30 år. Tiden går fort. Men oavsett ålder gumman, så kommer du alltid att vara min inspirationskälla, och den person jag alltid kommer blicka tillbaka på när jag saknar motivation!

    SvaraRadera
  4. Jag saknar ord för dina underbara ord Martina! Du är själv en stark och positiv kvinna som har kämpat igenom livet så jag hoppas verkligen att du är stolt över dig själv för det är jag!

    SvaraRadera