måndag 11 april 2011

En kul helg fylld med överaskningar!

Jag har väl inte mått sådär superbra den sista tiden och varit ganska trött osv. Som tur har jag en fin familj och en underbar man som sticker ut och köper en fransk hot dog när jag ber om det hihi men iallafall så har det blivit svårt att dölja hemligheten med folket man umgås med iallafall :P Mina föräldrar visste men vi fick åka med en present till Marcus föräldrar så att dom inte skull få veta det på omvägar eftersom våran Anthon har börjat berätta för lite random folk hehe ja jag vet! Marcus sa att det var en dålig ide att berätta för honom men han måste förstå varför han inte kan hoppa runt mammas mage :P....dessutom är jag dålig på hemlisar :P
Iallafall så packade vi in denna till mina svärföräldrar :)
Dom blev nog glatt överraskade kan man säga... jag är ganska stolt över att kunnat hemlighålla detta iallafall i ca tre veckor! Whatewwa

Vi skulle haft en lugn helg nu i helgen men det blev det minsann inte! Vi grillade med famljen och mina föräldrar pluss bror och det var riktigt gott och kul! Sedan så kom Amanda kompis Emma och skulle övernatta, hon var väldigt snäll och tjejerna hade nog riktigt kul tror jag då jag hörde en massa fnitter och skratt ifrån rummet på kvällen ;) Nästa dag så började jag baka blåbärsostkaka då jag var riktigt suuuugen på en sådan och senare så fikade vi. Efter det så kom min vän Xuileta på besök med sin söt lilla Emmy så vi fikade ännu en gång hihi.

Marcus fick sedan lämna Emma då vi var bjudna på en underbar söndagstek hos mor och far! LAMM MUMS! Vi njöt av maten och sen var det hem, natta barnen och mys i soffan.... tror dock att vi la oss redan vid nio hehe
Det är kul med folk och rörelse runt en tycker jag så det var en underbar helg trots utmattande (illamående :P)

Kramisar

1 kommentar:

  1. Superstort grattis!! Spännande och kul! Ska bli intressant att följa bloggen.. lite extra.. :)

    SvaraRadera