söndag 3 april 2011

Tårta till babyshower

Då har jag bakat en "gravid" tårta till en babyshower hihi babytårta graviditetstårta eller vad man nu kallar det :P Den ska hämtas imorgon men jag fick tillåtelse att visa den här på bloggen idag ;) Och såhär såg den ut:


Så har jag satt två fötter under toppen som är bebben som försöker sparka sin väg ut hihi :P Hur man gör tårtan kan ni faktisk bara titta på mitt inlägg på hur jag gjorde brösttårtan. För det är på samma sätt bara det att man andvänder en större skål till magen...döööööh :P

Kramisar

5 kommentarer:

  1. Åh vilken fin! :-) Önskar att jag vore så duktig på att göra tårtor.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :) så snällt sagt :D

    SvaraRadera
  3. Hej
    Jag undrar hur du fick till det med den runda magen hur gjorde du för att få den så rund ?

    /Laila

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Laila! På denna länken visar jag hur man gör en rund tårta när jag gjorde nyckelpigan :) Bara att göra detsamma fast med en stor skål och två mindre :) http://bakmor.blogspot.se/2011/03/nyckelpigan-in-making.html

      Mvh Sóley

      Radera
  4. Måste bara säga att det är helt fantastiska saker du har gjort, vilka fina tårtor, vill åxå kunna göra sådant. Mvh Susanne

    SvaraRadera